Opinie dzieci

Ola
- Ja uważam, że tablica interaktywna jest bardzo potrzebna w szkole. Można z niej korzystać na lekcjach z różnych przedmiotów. Kiedy po raz pierwszy podeszłam do tablicy, czułam się zaniepokojona, ale strach szybko minął. Nasza klasa miała kilka lekcji języka polskiego, gdzie pomocą była tablica. Zawsze cieszyliśmy się, kiedy okazywało się, że i tym razem będzie na lekcji.
Paulina
- Bardzo lubię lekcje z tablicą interaktywną. Powinna być w każdej klasie!
Bartosz
- Dzięki tablicy interaktywnej nauka to zabawa. Jest łatwa w obsłudze. Mieliśmy z nią język polski i bardzo mi się podobało. Wolę nowoczesne lekcje niż te tradycyjne.
Tomek
- Tablica interaktywna to o jeden krok dalej w przyszłość. Zamiast zwykłych tablic przydałyby się takie nowoczesne. Lekcje z tą tablicą są interesujące. To tak jakby połączyć zwykłą tablicę z komputerem.
Michał
- Najbardziej podobało mi się, że mogłem od razu sprawdzić, czy dobrze wykonałem zadanie.
Mateusz
- Zajęcia z tablicą interaktywną są ciekawe i ekscytujące.
Monika
- Jedyną wadą tej tablicy jest to, ze trzeba prostopadle trzymać ten „długopis”, a mnie to nie wychodzi.
Natalia
- Jest o wiele lepsza od tej, po której piszemy pylącą się kredą.
Mateusz
- Miałem lekcje przyrody i języka polskiego z tą tablicą. Naprawdę świetnie!!! Temu, kto wymyślił ją – dziękuję .